ruku and

グランバーガー討滅戦 / Gran burgers showdown

グランバーガーに挑んできました!

I challenged for gran burgers!

f:id:Ruku:20171013225237j:plain

数年ぶりのマクドナルド。

This is the first time in years.

 

グランバーガー討滅戦 1日目

Gran burgers showdown day 1

f:id:Ruku:20171013225230j:plain

 

グランバーガー討滅戦 2日目

Gran burgers showdown day 2

f:id:Ruku:20171013225220j:plain

また行かなくちゃいけないっていう心境が嫌だったので、2個買って終わらせました。

I didn't like a state of mind that I have to go again so I bought two of them and ended it.

感想は、意外とおいしかったです。(まんまと策略に引っかかる

It was actually tasty. (I am easily fooled.

でも、安いイメージのマクドナルドにしてはなかなかのお値段でした。

I have an image of McDonald's as a cheap price but they were not.

グラン クラブハウス/グラン ベーコンチーズ/グラン てりやき

 

ポイントは、何と交換しようかな。

I wonder what I will exchange for my sky points.

SSRキャラ武器確定チケットがもちろん有力候補ですが、スタンプも実用的でいいデザインなので欲しくなる。

Of course SSR character weapon ticket is major candidate but the stickers are practical and good design.

f:id:Ruku:20171013232748p:plain

そんなに欲しいキャラもいないし、どうせムーンだろうからスタンプも全然ありだよなー。

There are not many characters I want and even though if I use the ticket, I would likely get a moon so the stickers are not a bad choice at all.

勘違いしていました。コメントしてくれたぬさんありがとう。

I misunderstood. Thank you for the comment, Mr. ぬ.

このチケットは、持っていないキャラ確定でした。ならやっぱり、チケットかなぁ。

You can get a character that you don't already have by using this ticket. So maybe I should choose the ticket.

でも、スタンプも良い・・・。

But the stickers are good too...